Thursday, June 18, 2009

ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ ကာယာႏုပႆ တိ

ေတာင္စဥ္ မေရမရာေတြ ေရးေလ႔ ရွိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီဆိုဒ္မွာ Contributor အၿဖစ္ပါေနေပမယ္႔ အဆင္အၿပင္ ေလး နည္းနည္းပါးပါး မြန္းမံယံုက လြဲၿပီး တရားလို ေလးနက္တဲ႔ အေၾကာင္းအရာေတြ ေရးဖို႔ မရည္ရြယ္ပါဘူး။ ဘ၀မွာ မိရုိးဖလာကိုးကြယ္ရာကေန သရဏဂံု ၃ပါးကို လုိက္ရြတ္ဆိုရင္း ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ၿဖစ္လာတယ္ဆိုရင္ မမွားပါဘူး။ ခုခ်ိန္ထိလည္း တတိယ တန္းစားဗုဒၶဘာသာ၀င္ အၿဖစ္ကေန ရုန္းမထြက္ႏုိင္ေသးပါဘူး။ ငယ္ငယ္က ဥပုသ္ မၾကာမၾကာ ေစာင္႔ဖူးပါတယ္။ တေနကုန္ ဥပုသ္ ရတဲ႔ အခါလည္းရပါတယ္။

ၿပန္စဥ္းစားလုိက္ေတာ့ မိဘ ဘိုးဘြားေတြက လိမၼာတဲ႔ ကေလးလို႔ မၾကာမၾကာေၿပာဖူးေတာ့ ပိုၿပီး အေၿပာခံရေအာင္ လုပ္ၿပတဲ႔ စိတ္ထား က ဥပုသ္ေစာင္႔ရင္ ကုသိုလ္ရတယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္ထားထက္ ပိုခဲ႔ပါတယ္။ ဓမၼဗ်ဴဟာ ၿမတ္ဆုမြန္ ၿမတ္မဂၤလာ စတဲ႔ ဘာသာေရး စာေပ ေတြကို ဖတ္စရာ တစ္ခုအေနနဲ႔ ဖတ္ရင္း ပံုၿပင္ေတြ ဇာတ္နိပါတ္ တစ္ခ်ိဳ႔ ကို သိလာပါတယ္ ႏုမွာ ငါးရာ ရင္႔မွာ တစ္က်ိပ္ စသည္ၿဖင္႔ေပါ႔။ ေနာက္ပိုင္း ေဗဒင္ ယၾတာ မုတ္ထုတ္ဆရာေတာ္ရဲ႔ အဂၤ၀ိဇၨာ ဓါတ္ရုိက္ ဓါတ္ဆင္ ပုဂၢလပညတ္ အေၿခခံ ဓါတ္က်မ္း (ဓါတ္ရုိက္ ဓါတ္ဆင္ ပါပဲ)၊ ေရႊရင္ေက်ာ္ ဂိုဏ္းက ထုတ္တဲ႔ စာအုပ္ (ဂိုဏ္း၀ါစဥ္ၾကီးပုဂၢိဳလ္ထဲမွာ ဆရာေတာ္တစ္ပါးပါပါတယ္ နံမည္ မမွတ္မိေတာ့) စတဲ႔ စာအုပ္ေတြဖတ္ရင္း ေလာကီပညာ ေတြ စိတ္၀င္စားလာၿပီး တန္ခိုး သိဒၶိတို႔ ဘာတို႔ ေမွ်ာ္လင္႔ ခဲ႔တယ္။ ထူးဆန္းတဲ႔ ရေသ႔ ေယာဂီ တပသီ
တို႔ရဲ႔ အက်င္႔ေတြဆို ၀တၱဳေတြထဲ ပါရင္ေတာင္ စမ္းၿပီး လုပ္ၾကည္႔ရတာ အေမာပဲ။ ဥပမာ အသက္ကို ေအာင္႔ႏုိင္သမွ် ေအာင္႔ ၿပီး က်င္႔ရင္ ေနာက္ပိုင္း အသက္မရွူပဲ ေနသြားႏုိင္မယ္ ဘာညာ ဆုိတာမ်ိဳးေပါ႔။ အဲ ဘိုးဘိုးေအာင္ ရသြားတယ္ဆိုတဲ႔ အင္းပညာ ပုရပိုက္လည္း လိုခ်င္ခဲ႔ၿပန္ေသးသဗ်။ ေရႊရင္ေက်ာ္ ဂိုဏ္းမွာ အဆင္႔ ၉ ဆင္႔ ရွိသဗ်။ ၉ ဆင္႔ၿပီးတက္ၿပီးရင္ ဂိုဏ္းဆရာ ၿဖစ္ၿပီ။ ပညာ ဆက္ၿဖန္႔ေ၀လို႔ရၿပီေပါ႔ဗ်ာ။ ထားပါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ခ်ာတိတ္က သိဒိၶရွင္ မဟိဒၶိရွင္ ၿဖစ္ခ်င္ေနခဲ႔တာဗ်။ ၁၉၈၉ ကေန ၂၀၀၀ ေလာက္ထိ အမဲသား မစားခဲ႔ဘူးဗ်။ အစပိုင္းေတာ့ ဂိုဏ္း၀င္မို႔ မစားတာပါ ေနာက္ပိုင္းကေတာ့ မစားတာၾကာၿပီး မစားႏုိင္ေတာ႔လို႔ မစားတာပါ။ ဂိုဏ္းတြင္းစာအုပ္ေတြ ကို ခ်ာတိတ္က လိုက္ဖတ္တာ အင္းဘယ္လို စမ ဘယ္လို ခ်ရတယ္ဆုိတာက အစေပါ႔ဗ်ာ။

၁၀ တန္းေအာင္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း ဘာသာေရး လုပ္တာ အားနည္းလာသလို အဲဒီ သိဒၶိ မဟိဒၶိေတြ ဘိုးေတာ္ေတြကို စိတ္၀င္စားတာ ပိုပို နည္းလာတယ္။ ေၿပာရရင္ ေသာက္တယ္ စားတယ္ ေပါ႔ဗ်ာ။ ငယ္ငယ္ကလို စိတ္ကူး မယဥ္ေတာ့သလို အဓိပၸါယ္ မရွိတာေတြလုပ္ဖို႔ စိတ္မပါဘူး လို႔ ခံစားမိလာတယ္။ ေဗဒင္ဘာညာ ဆိုလည္း အားကိုးလိုတဲ႔ စိတ္ မရွိေတာ့ဘူး။ ယုတ္စြ အဆံုး ဆရာ စံဇာဏီဘို စာထုတ္တဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ ေန႔နံကိုက္တဲ႔ စာအုပ္ကို ေတြ႔ ရင္ေတာင္ အစပိုင္းေလာက္ ကို ၀တၱဳလို သေဘာမ်ိဳး ဖတ္ၾကည္႔ဖူးတယ္။ ယံုၾကည္ ကိုးစားခ်င္စိတ္ မရွိေတာ့တာ။ ေဗဒင္ ဆရာမ်ားကို ေစာ္ကားၿခင္းမဟုတ္ပါ။ ဗုဒၶစင္စစ္ ဧကန္ၿဖစ္မည္ ေဟာသည္မွာ ေဗဒင္ပင္ၿဖစ္သည္ လုိ႔ စာေတြထဲဖတ္ဖူးသည္။ ထားပါေတာ့။ ေၿပာခ်င္သည္မွာ ဗုဒၶဘာသာတြင္ ကၽြန္ေတာ္႔ အေၿခခံ မည္မွ်ရွိေၾကာင္း ေၿပာလိုရင္းပင္။

တနည္းအားၿဖင္႔ ဒါသည္ပင္ ကၽြန္ေတာ္႔ပတ္၀န္းက်င္ပါ။ ဘာသာတရားကိုင္းရွိဳင္းေသာ ရြာကေလးတြင္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေမြးသည္။ အေဖ ေက်ာင္းဆရာမို႔ အယူသည္းလြန္းေသာ ယံုၾကည္ကိုးစားမွႈမ်ိဳး မရွိပါ။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ မိဘႏွင္႔ ေနၿခင္းမဟုတ္ပါ။ အဖိုးအဖြားႏွင္႔ ေပါင္းသံုးေယာက္ေနသည္။ အဖြား ဥပုသ္ေစာင္႔တိုင္း ကၽြန္ေတာ္ပါစၿမဲ။ အဘြားတရားနာတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ေဘးက ရွိစၿမဲ။ ကၽြန္ေတာ္ တရားကို နားလည္ေအာင္ နားစိုက္ေထာင္ဖူးသည္။ ၈တန္း ၉ တန္း ႏွစ္အထိ ဆိုပါေတာ့။ ဒါန သီလသည္ ဘယ္သို႔ဘယ္ပံု အက်ိဳးေပးေၾကာင္း အရဟတၱဖိုလ္ ဆိုက္ေရာက္ရန္ ပါရမီ ၿဖည္႔ပံု ႏွင္႔ တူေၾကာင္း ၿဖည္႔တင္းေသာ ပါရမီ ၿပည္႔ေသာ တေန႔ (၎တစ္ေန႔ သည္ ဘ၀ အခ်ိဳ႔ ၿဖတ္သန္းၿပီး မွ ေနာက္ဆံုးဘ၀) နိဗၺာန္ ေရာက္ႏုိင္သည္ဟုသာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ လုိက္သည္။ ဒါသည္ ဆရာေတာ္ေတြ ေဟာလိုရင္း ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မည္ ကၽြန္ေတာ္နားလည္ တာသာၿဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ထင္တာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ႔ပတ္၀န္းက်င္သည္လည္း ဒီလိုပင္ နားလည္ၾကသည္ထင္ခဲ႔သည္။ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္သည္ ပိဋက သံုးပံုေဆာင္ မင္းကြန္းဆရာေတာ္ ဦး၀ိစိတၱသာရဘိ၀ံသ ၏ လက္ရင္းတပည္႔ၿဖစ္သည္။ ပထ၀ီ ေတေဇာ ၀ါေယာ ေလာက္သာမွတ္မိသည္ ကၽြန္ေတာ႔ဥာဏ္ၿဖင္႔ လုိက္မမွီခဲ႔။ ဒီလိုနဲ႔ ေက်ာင္းစာေတြနဲ႔ နပန္းလံုးရင္း ဘုရားရွိခိုးတတ္ယံုကလြဲ၍ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္႔ အႏွစ္သာရကိုမသိ ဂါထာေတြကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ရသည္ သံဗုေဒၶ ဂါထာဆို ကၽြန္ေတာ္ ညစဥ္ ရွိခိုးရြတ္ဆိုေသာ ဂါထာၿဖစ္သည္။ အနက္မသိလွ်င္ အက်ိဳးမရွိဆိုေသာေၾကာင္႔ အနက္ကိုပါ သိေအာင္လိုက္ရွာ နားလည္ခဲ႔ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ မိမိကိုယ္ကို ဗုဒၶဘာသာ အစစ္အၿဖစ္ လက္မခံႏုိင္ေသးပါ။ တတိယ သာမာန္သိသာ သိေသာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ အၿဖစ္သာ လက္ခံႏုိင္ေသးသည္။ ဘ၀တိုးတက္ေရးအတြက္ ေက်ာင္းစာမ်ား ကိုၾကိဳးစားရင္း ဘုရားရွိခိုးၿခင္း ရံဖန္ရံခါ အာနာပါန ရွဴ႔ ၿခင္းတို႔ကိုသာ လုပ္ေဆာင္ဖူးသည္။

ကၽြန္ေတာ္႔ စာေတြ႔အားၿဖင္႔ ေလ႔လာမွႈသည္ ၀ိပႆနာထိ မေရာက္ခဲ႔ပါ။ သမထ ေလ႔က်င္႔မွႈ တို႔ိကုိ စာေတြ႔အားၿဖင္႔ ေလ႔လာေနဆဲ အခ်ိန္မွာပင္ ကၽြန္ေတာ္အရြယ္ေရာက္ခဲ႔ၿပီး တၿခားစိတ္၀င္စားစရာမ်ား ဘက္သို႔ ဦးတည္သြားခဲ႔ေသာေၾကာင္႔ ၀ိပႆနာဟူသည္ နာမည္ၾကားဖူးယံုသာ ရွိသည္ ေၿပာရမည္ ၿဖစ္သည္ ခုခ်ိန္ထိလည္း ကၽြန္ေတာ္ ၀ိပႆနာ အေၾကာင္း မသိေသးပါ။ ရံဖန္ရံခါ ေလ႔လာဦးမွပဲ ဟူေသာအေတြး၀င္သည္မွလြဲ၍ ေသေသခ်ာခ်ာ မေလ႔လာဖူးေသးပါ။ ငယ္စဥ္ မူလတန္း အလယ္တန္း အထက္တန္း တကၠသိုလ္ ပညာေရးတို႔အတြင္း ကၽြန္ေတာ္ လြယ္လြယ္ ေက်ာ္ၿဖတ္ခဲ႔ႏုိ္င္ၿခင္းမွာ ဘာသာေရးဘက္ကို ေသခ်ာမသိေသာ္ၿငား စိတ္၀င္စားခဲ႔မိေသာေၾကာင္႔ထင္သည္။ မ်က္ကန္း ေတာတိုးေၿပာၿခင္းမဟုတ္ပါ။ ယံုၾကည္မွႈသည္ လူကို တြန္းအားၿဖစ္ေစ သလို ဆံုးၿဖတ္ရာတြင္လည္း မွန္ကန္စြာ ဆံုးၿဖတ္ႏုိင္ေလသည္။ မည္သည္႔ဘာသာ၀င္ၿဖစ္ပါေစ စိတ္သည္ မွားယြင္းေသာ အယူဘာသာကို လက္ခံမိေသာ္ၿငား ယံုၾကည္မွႈ ခြန္အားကို ၿဖစ္ေစႏုိင္သည္က ေတာ့ေသခ်ာသည္။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္မွ၊ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္မွ၊ အစၥလာမ္ ဘာသာ၀င္မွ မဟုတ္ဘယ္နတ္ဘုရားကို ကိုးကြယ္ကိုးကြယ္ ယံုၾကည္မွႈ သဒၶါသည္ ခြန္အားကို ၿဖစ္ေစသည္။ ဒါသည္ေလာကီေအာင္ၿမင္ေရးအတြက္ တကယ္လိုအပ္ေသာ အရာပင္ၿဖစ္သည္။

ဒီလိုႏွင္႔ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဘ၀ အေသာက္အစားအေပ်ာ္အပါးမ်ားႏွင္႔ အခ်ိန္ကုန္ခဲ႔သလို အေတြ႔အၾကံဳ ထပ္မံဖတ္ခဲ႔မိေသာ စာေပမ်ားမွ အသိ စသည္တုိ႔က မ်က္ကန္း ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မွႈ ကို တၿဖည္းၿဖည္း ခ၀ါ ခ်လာခဲ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဖန္ဆင္းရွင္ကို မယံုတာေတာ့ ေသခ်ာပါသည္။ ဗုဒၶစာေပတို႔ကို အဖတ္မ်ားခဲ႔၍ ေကာင္းကြက္တို႔ကိုသာ ေရြးၿမင္သၿဖင္႔ ေလာ၊ အက်င္႔အၾကံပိုင္းကို ႏွစ္သက္၍ ေလာေတာ့မသိ ဗုဒၶ၀ါဒသည္ သာ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္၌ မ်က္ကန္းယံုၾကည္မွႈမဟုတ္ပဲ မသိမသာ ကိန္းေအာင္းလာခဲ႔သည္။ ဒီေနာက္ပိုင္း အရြယ္ေရာက္ေသာ တုိးတက္ၾကီးပြားလုိသူတို႔ ေတြ႔ၾကံဳရသည္႔ စိန္ေခၚမွႈမ်ားက ကၽြန္ေတာ္႔ကို စိတ္ဖိစီးမွႈမ်ား ခံစားလာေစခဲ႔သည္။ ငယ္စဥ္ကလို ဂါထာရြတ္၍၎ ဘုရားရွိခိုး၍ ၎ အခက္အခဲမ်ား ကို ၿဖတ္ေက်ာ္ႏုိ္င္လိမ္႔မည္ဟု အရင္ေလာက္ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္မရေတာ့ၿခင္းပင္။ ဗုဒၶကို တန္ခိုးထက္ေသာ ဘုန္းပါ၀ါၾကီးေသာ နတ္ေဒ၀ါတကာ တို႔ထက္ လြန္ကဲေသာ ပါ၀ါရွိသူဟု ကိုးကြယ္ ယံုၾကည္ၿခင္းထက္ လူသားဂု႐ု တစ္ေယာက္လိုၿမင္လာခဲ႔သည္။ အသက္ၾကီးလာခ်ိန္တြင္ ငယ္စဥ္ကထက္ ကၽြန္ေတာ္ပို၍ စိတ္ရွဳပ္ေထြးလာေနသည္။ ပညာေရး အိမ္ေထာင္ေရး အနာဂတ္ေရး အားလံုးတို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္႔ ေခါင္းေပၚသို႔ ကၽြန္ေတာ္မတင္ပဲ ေရာက္လာခဲ႔သည္။ ဘုရားရွိခိုးၿခင္း ပုတီးစိတ္ၿခင္း ဂါထာရြတ္ၿခင္းတို႔သည္ တဒဂၤ စိတ္ေၿဖမွႈကိုသာ ရၿပီး ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကို မေၿပေပ်ာက္ႏုိ္င္ခဲ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေန၀င္ခ်ိန္ ေရာက္ေနၿပီလား။

ငယ္စဥ္က စိတ္ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ နဲ႔ ၿဖတ္ေက်ာ္ႏုိ္င္ခဲ႔တာ ဘာေတြေၾကာင္႔လဲ။

အဓိကကေတာ့ စိတ္ပင္ၿဖစ္သည္။ ခုခ်ိန္မွာ ငယ္စဥ္လို မ်က္စိမွိတ္ၿပီး ယံုၾကည္လို႔လည္း မရေတာ့ပါ။ ကိုယ္နဲ႔ အနီးကပ္ဆံုးသည္ ခရစ္ေတာ္လည္းမဟုတ္ တမန္ေတာ္မိုဟာမက္လည္း မဟုတ္၊ ငယ္စဥ္ကတည္းက ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္ခဲ႔ေသာ ရွင္ေတာ္ ဗုဒၶသာ ၿဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဗုဒၶ၏ ဆံုးမမွႈမ်ားႏွင္႔ ၾကီးၿပင္းခဲ႔သည္ပဲ။ ငယ္ငယ္က အေဖ ကို အားကိုးခ်စ္ ခ်စ္လို႔ရေသာ္လည္း အရြယ္ေရာက္လာေတာ့ ခ်စ္ခင္မွႈ တမ်ိဳးၿဖစ္သြားသည္ကို ၾကံဳဖူးပါသလား။ ငယ္ငယ္က အေဖသည္သာ အကာအကြယ္ေပးႏုိ္င္ေသာ တန္ခိုးရွိလူသားတစ္ဦး ၿဖစ္သည္။ ၾကီးလာေတာ့ သံေယာဇဥ္ေႏွာင္ဖြဲ႔ေသာ ခ်စ္ၿခင္းသာ ၿဖစ္ေတာ႔သည္။ ခုလည္း ဒီလိုခံစားမွႈမ်ိဳးနဲ႔ နည္းနည္းဆင္သည္။ သူေၿပာသမွ် ကို ယံုၾကည္စရာေလးနဲ႔မွ ယံုခ်င္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ဖူးသမွ် ကၽြန္ေတာ္ တခ်ိဳ႔လုပ္ၿပီးၿပီ။ စိတ္ဖိစီးမွႈသည္ မေၿပ။ အဘယ္ေၾကာင္႔ဆိုေသာ္ ယံုၾကည္မွႈ ေလွ်ာ႔နည္းလာတာလည္း ပါမည္။

ဒီလိုႏွင္႔ ၈ မိုင္ မဟာစည္သို႔ သြားစံုစမ္းသည္။ အိမ္မွ သကၤန္းစည္းဖို႔ ေပးလိုက္ေသာ ေငြ ၉ ေသာင္းကို ပိုက္လို႔ေပါ႔။ ၂၀၀ရ ခုႏွစ္ ႏွစ္စပိုင္း ၿဖစ္သည္။ ရြာမွာ ရွာေသာ ေငြမို႔ နည္းသည္ မဆိုႏုိင္ မ်ားသည္ပင္ ဆိုႏုိင္သည္။ အရင္ရက္က သံုးၿဖဳန္းထားေသာ အေၾကြး ေလးေသာင္းေလာက္ ဆပ္လိုက္ေတာ့ ၅ ေသာင္းေလာက္သာ က်န္ေတာ့သည္။ ဒီလို႔ႏွင္႔ ၈ မိုင္ မဟာစည္ ၀င္ဖို႔ ၾကိဳးစားသည္။ တကယ္႔လက္ေတြ႔ ၀ိပႆနာကို စည္းပူးလို႔ အားထုတ္မည္ေပါ႔။ သီလရွင္ဆရာၾကီးကေၿပာသည္ ၁၀ ရက္စခန္း အတြက္ သကၤန္းဖိုး ဆြမ္းဖိုး အပါအ၀င္ ၄ ေသာင္းခန္႔ ကုန္က်ႏုိင္သည္။ ဟင္...ကၽြန္ေတာ္မွာ ၄ ေသာင္းေလာက္ပဲ ရွိသည္ လူထြက္လွ်င္ သံုးစရာမရွိၿဖစ္မည္မို႔ ဒိထက္ ေစ်းသက္သာတာ ရွာမွ ၿဖစ္မည္။ ခ်မ္းေၿမ႔ ရိပ္သာေက်ာင္းသို႔သြားသည္ အကန္႔အသတ္ ၿဖင္႔သာ လက္ခံသမို႔ ကိုယ္႔ထက္ ဦးသူမ်ား ရွိေနေပၿပီ။ ေနာက္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း ဆက္ေပးေသာ သာေကတ မူလမင္းကြန္းေက်ာင္း သို႔ ေရာက္ေတာ့သည္။ ထိုအခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ အသံုးၾကီးပံုက လက္ထဲ ၅ ေထာင္ပင္ မက်န္ေတာ့။ သူငယ္ခ်င္း ေကာင္မေလး သံုးေယာက္ ေပါင္း ဒကာမ ခံ၍ သကၤန္းဖိုး စိုက္ ဘာစိုက္ ညာစိုက္ ၂ ေသာင္းေလာက္ ကုန္ၾကသည္ထင္သည္။ ေနာက္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္ ဦးပဥၹင္း ၿဖစ္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀ တြင္ တရားအားထုတ္မွႈႏွင္႔ ပတ္သက္၍ အၿပင္းထန္ဆံုးလုပ္ခဲ႔ဖူးေသာ အခ်ိန္၊ ၀ိပႆနာ ဟုထင္ေသာ အရာကို စတင္ မိတ္ဆက္ေသာ အခ်ိန္ကာလပင္ ၿဖစ္ေလသည္ ထိုအခ်ိန္သည္ ၂၀၀၇ ႏွစ္စပိုင္း အခ်ိန္။


Type the rest of your post here.

1 comment:

မဟာဆန္ said...

ဆက္ေရးဦးေလ....ဖတ္ရတာ ဆန္႔တငင္ငင္နဲ႔